13 Januari 2010

PROMOSI BAJU FUTURE PHENOMENOME FAB

salam...

selamat sejahtera pada semua dan saya mulakan dengan ucapan syukur kerana saya di beri masa untuk meng-updated-kan blog ini. Meskipun demikian, saya memohon maaf kerana sudah lama membiarkan blog ini kosong tanpa berteman.

Jadi kini, saya bawa anda teman yang mana akan menemani anda sentiasa, kemana jua, yang mana akan sentiasa memberi kata semangat tentang kemunculan KHALIFAH, keagungan kedua MELAYU+ISLAM+NUSANTARA, munculnya ilmu baharu dan ilmu KUNO YANG DAH DI LUPA akan di upgrade version-kan.

Jadi, saya memperkenalkan anda T-SHIRT EDISI 1 yang hanya di keluarkan sebanyak 50 helai sahaja.

Harganya RM30, tidak termasuk posting.

Sebenarnya, idea pembuatan t-shirt ini datangnya dari ahli forum atasbawah yang mana mereka selalu mengharap kita keluarkan sesuatu yang 'real' di mana akan mempromosikan wujudnya blog-blog memperjuangkan 'masa depan' ini.

Jadi, saya sebagai designer dan pengedar baju ini, berharap anda dapat menunjukkan sokongan dan di harap anda juga dapat menjadi agen tak berbayar untuk mempromosikan baju yang tak seberapa ini.

Apapun, salam perjuangan dan di harap kita sama-sama akan mendapat keberkatan dan petunjuk dariNYA demi sebuah masa depan yang telah di janjikan.

sila tinggalkan tempahan di

nusanaga@gmail.com

(lengan pendek@panjang / nama / alamat / no tel)

nanti saya emailkan cara pembayarannya

wassalam

www.bisneztalk.com

1 ulasan:

Unknown berkata...

perlu ke lambang segitiga tu? sorry.. simply dislike it..