22 Februari 2009

PERJUANGAN BELUM SELESAI

Matan PM Malaysia Tun Dr Mahathir mengungkapkan perkataan tersebut di saat akhir beliau memegang tapuk kekuasaan di Malaysia. Pada ketika itu ramai berangapan bahawa Tun masih mempunyai keinginan memerintah Malaysia dalam tempuh yang lebih lama (Sandiwara Politik). Realitinya hari ini setelah meninggalkan kekuasaan hampir enam tahun, maka nyatalah perjuangan beliau belum selesai, bukan beliau yang perlu menyelesaikannya tetapi anak bangsa beliau yang mewarisi kepimpinannya di masa hadapan.

Zaman Tun mentadbir negara ini keadaan aman dan stabil namum apabila peralihan kepada Zaman Pak Lah keadaan makin meruncing dan berserabut. Api dalam sekam makin merebak yang memungkinkan mengundang perkara yang tidak di ingini. Tun pernah menyatakan (Kod) dalam puisi beliau bertajuk PATRIOTIK 2000:
  • dan di belakang mereka tidak melihat
  • bayang-bayang belenggu halimunan (illuminati)
  • yang lebih ganas daripada segala yang ganas
  • kita pun akan kehilangan harga dan erti diri
  • mengapa diundang mereka
  • dan mereka tiba-tiba berada di depan pintu rumah kita?
Halimunan merujuk kepada Illuminati aka Zionisme aka Dajjal Laknatullah. Mungkin ramai mengangap itu adalah gimik politik murahan Tun untuk mengekali kekuasaannya pada masa itu, tetapi hari ini jelas dengan fenomena politik dan sosial hari ini terutama melibatkan para remaja Belia Rakan Muda ia suatu ancam besar kepada kedaulatan negara ini tanpa di sedari oleh ramai orang.

Serangan yang boleh di kategorikan PSYOPS Warfare atau 'Psychology Operation' bertujuan mengubah pemikiran dan tidakkan kesan dari ini Negara kita lemah dan mudah dikuasai oleh mereka-mereka yang mempunyai Rangkaian Illuminati / Freemanson. Kerana itulah yang dibimbangi oleh Tun dengan kata-katanya ... Yang lebih ganas daripada segala yang ganas



















Menjadi trend mengangkat tangan dengan simbol 'rock'






















Simbol atau isyarat pemujaan kepada setan aka IBLIS. Mereka akan menyerang menggunakan hiburan sebagai medan peperangan dan aktis wanita sebagai senjata-senjata pemusnah yang berkesan. Melalui pusat pengeluarn film terbesat dunia Hollywood mereka menjadikan pengkalan logistik serangan. Suatu peperangan yang tiada tentera mampu mempertahankannya.


















Melalui eksport produk PSYOPS (Film) mereka merubah budaya rakyat kita geneasi muda melalui astis-artis tempatan yang di taja oleh event manager yang mempunyai rangkaian illuminati (Hidden Hand) keperingkat antarabangsa. Sama sedar atau tidak serampang 2 mata memberi impak besar kepada umat Islam hari ini, menyedut sumber keuntungan dan membina bangsa Yahudi di atas keruntuhan Palestin di Negara Haram Israel. Contoh senjata PSYOPS di negara kita hari ini

Anugerah Stail EH! 2008 serve liquor?
























Event Manager program anugerah stail EH 2008



















Petikan dari blog artis Malaysia:

However, one unpleasent gossip rise after Anugerah Stail EH! 2008 is about liquor serve to local celebrity and guess. I think, it is not suitable to serve liquor at Malaysia celebrity event because majority of guess and celebrity was Malay Muslim. As result, Que Haidar, Nabila Huda, Ahmad Idham wife and other celebrity were spotted drinking liquor ...
http://www.artis-malaysia.com/blog/2008/08/anugerah-stail-eh-2008-serve-liquor.html#more-184



















Dalam kolum yang lain memaparkan prilaku pelakon terkenal Azizah Mahzan dengan teman sosialnya di hadapanya botol minuman keras.

















Begitu juga bekas isteri Aziz M Osman Vee (Nur Aliah Lee Abdullah) bersama Tengku Y dibelakang mereke minuman keras (Sosial).
Semua yang dipaparkan di atas bukan bertujuan mencari keuntungan tetapi menginsafi dari menesfestasi puisi Tun ... Kitapun akan kehilangan harga dan erti diri . Semua itu berbangsa Melayu dan berugama Islam. Selaku NGO kami bukan mencari keuntungan politik, kemaslahatan rakyat yang menjadi sendi bangsa Malaysia perlu di ambil kira.
Bagaimana Charater Building Belia dan Rakan Muda yang perlu dibangunkan ...? adakah dengan mengenepi nilai agama / moral dan mengutama kebebasan kah atau kembali semula kepada petunjuk Al-Quran seperti ucapan PM Pak Lah di parlimen.
Generasi muda adalah tunas harapan negara, jangan biarkan mereka kencing sambil berdiri di atas pusara kita di suatu hari nanti ...... merempat hina dibumi sendiri
SELAMATKANLAH BANGSAKU - MELAYU.

1 ulasan:

Kathy Rospin berkata...

Nur Aliah Lee bkn chinese ke? but she is Muslim la 4 sure..