08 April 2009

ERTI KEAMANAN BAGI "MEREKA" THE NEW WORLD ORDER - ILLUMINATI

"TIDAK AKU UTUSKAN ENGKAU (MUHAMAD) MELAINKAN MENJADI RAHMAT KEPADA SEKALIAN ALAM"


Sesebuah negara kuasa besar seperti Amerika, Britain dan termasuk anak emas mereka Israeil dan negara jiran selatan Singapura yang mengamalkan dasar (Doktrin) Pre Emptive Strike, sentiasa bersifat aggresif dan sentiasa mewujudkan musuh untuk diperangi. Pre Emptive Strike adalah menifestasi dari fahaman "Nasional Socialisme" seperti Parti Nazi pimpinan Hitler. Amerika sendiri setelah tamat perang dunia kedua kita melihat penghijrahan Saintis German dan sebahagiannya tentera berselindung di sebalik saintis mendapat status kerakyatan Amerika. Sekarang Amerika sendiri secara tidak langsung adalah berfahaman National Socialisme.

Mereka dibiayai oleh CIA (Hidden Hand), bagi menjalankan pelbagai projek seperti Paper clip, MKULTRA dan sebagainya lagi. Semua dibuat bagi program "Mind control". Melalui mind control mereka akan mencipta musuh bayangan dan fantasi. Kesan dari pendedahan kepada program seumpama itu telah menyebabkan kepercayaan rakyat untuk melindungi negara di atas dasar patriotisme.

Patriotisme yang disalah erti itulah membolehkan para pemimpin negara-negara tersebut membelanjakan peruntukan pertahanan yang besar bagi mendapatkan aset pertahanan yang banyak. Semua sedia maklum kontrak pertahanan adalah dimiliki keluarga dan rakan terdekat pemimpin -pemimpin tersebut, dengan perbelanjaan yang amat besar itu maka akan bertambah wang dan kazanah negara mengalir masuk ke dalam katung-katung mereka dan akan mengenyangkan kroni-kroni mereka.

Pemimpin-pemimpin tersebut tidak perlu takut dan khuatir kerana yang pergi berperang bukanlah anak dan kaum keluarga mereka tetapi rakyat yang diracuni pemikiran mereka dengan patriotisme. Rakyat yang menjadi Tentera tersebut sentiasa membayangkan bahawa mereka adalah hero kepada pembebasan (Freedom dan demokrasi). Tanpa disedari mereka adalah "The Killing Mechine" yang menumpah darah di atas permukaan bumi ini.

Pasca abad ke 20 isu yang menjadi hangat ialah perang terhadap Terrorisme yang jelas ditujukan kepada Islam itu sendiri. Setiap orang Islam adalah terroris, Bush pernah mengistiharkan perang salib (Crussader) terhadap Islam. Bush juga telah mengeluarkan terminalogi ISLAM-OF-FASCISM melebelkan "JIHAD" adalah Terror manakala mangsanya ialah Amerika dan Israeil

What Is 'Islamofascism'?
A history of the word from the first Westerner to use it.
by Stephen Schwartz


"Islamic fascists"--used by President George W. Bush for the conspirators in the alleged trans-Atlantic airline bombing plot--and references by other prominent figures to "Islamofascism," have been met by protests from Muslims who say the term is an insult to their religion. The meaning and origin of the concept, as well as the legitimacy of complaints about it, have become relevant--perhaps urgently so.

The term is included in the New Oxford American Dictionary, defining it as "a controversial term equating some modern Islamic movements with the European fascist movements of the early twentieth century".[1]

Watak musuh yang terlalu mengerumkan tersebut hasil ciptaan mereka, memerlukan negara mereka mempunyai suatu doktrin pertahanan Pre Emptive Strike dan seumpamanya. Dilakukan sebagai persediaan menghadapi peperangan dunia keempat (Peperangan yang akan dilancarkan Barat terhadap dunia Islam).

Apabila bekas Perdana Menteri Malaysia Tun Mahathir mengasaskan Perdana Global Peace dan satu inisiatif telah diambil pada 17 Disember 2005 mengistiharkan CRIMINALISE WAR. Persefahaman diterima pakai:

in the belief that peace is the essential condition for the survival and well-being of the human race,

Ia adalah suatu percubaan untuk mengelakkan dari berlakunya peperangan Dunia ke empat atau peperangan dengan dunia Islam oleh blok barat kerana "The Clash of Civilization" - Samuel Huntington, dengan mengisytiharkan penjenayah kepada pencetus peperangan. The Clash of Civilization merujuk kepada percangahan antara dua tamadun, satu tamadun yang ingin mengembalikan nilai kemanusiaan ke tahap tertinggi iaitu tamadun Islam, dan di satu sudut lagi tamadum yang ingin mengembalikan manusia ke zaman kebinatangan Pagan-Babarian oleh dunia barat (Western).

Hasil dari doktrin seumpama itulah yang sebenarnya mewujudkan banyak perperangan dan permusuhan di atas muka bumi ini, tanpa peperangan maka busines mereka tidak berjalan dan akan mengalami kerugian besar. Golongan seumpama itu hidup diatas pertumpahan darah manusia "Death Angel". Selain itu adanya tangan-tangan tersembunyi - Halimunan (memetik perkatan dalam sajak Tun Mahathir 2000) yang sedang merancang mengembalikan kerajaan Ancient Babylon di dunia ini.

Pre Emptive Strike begitu kuat dipegang oleh Singapura, mereka sentiasa melebalkan Malaysia dan negara serumpun Indonesia menjadi musuh yang akan menganyang mereka. Pelbagai provokasi dilakukan untuk mengapi-apikan negara jiran bertujuan supaya bertindak balas, kesan daripadanya membolehkan mereka mendapat bantuan pertahanan tambahan dan sokongan "Godfather" Amerika serta rakan setia mereka Israeil. Komponen kepada doktrin tersebut yang dibuat Amerika:
  • Make war rather than peace!
  • Make enemies rather than friends!
  • Manufacture words rather than deeds!
  • Produce economic harm rather than economic benefit!
  • Precipitate conflicts rather than negotiate disputes!

Banyakkan peperangan dari keamanan, banyakan musuh dari kawan, banyakan kenyataan (Provokasi) dari berdiam diri, hasilkan ekonomi yang merosakan dari ekonomi membawa manafaat, timbulkan conflik dari perundingan.

Inilah Tamadun Babarian Versus Barat, perlukan kita umat Islam dan manusia sejagat mengikutinya, jangan Al-Qaeda (The Base) dijadikan sandaran melebelkan Islam, kerana Al Qaeda adalah ciptaan Amerika dalam Convert Operation di Afghanistan dalam Cool War dahulu. Ia adalah secret agen CIA.


Maka sampai bilakah keamanan sebenar akan dicapai, kerana definasi keamanan kepada mereka penjenayah-penjenayah perang seperti Bush dan Benjamin Netanyahu בנימין נתניהו adalah apabila tidak melakukan peperangan atau mengadakannya. Israel akan melebelkan anti semetik kepada sesiapa yang tidak menyokong mereka, dan menagih simpati di atas 5 juta yahudi di bunuh dalam holocost (WWII), walaupun sebenarnya merekalah (Hidden Hand-Illuminati) yang mencipta Hitle bagi pembunuhan tersebut bertujuan menghalalkan mereka Zionist mendapat tanah haram di bumi Palestin.

Tiada ulasan: